LYONESS CASHBACK CARD FORUM
LYONESSE ÜYE OLMAK İSTEYEN VEYA LYONESS ÜYESİ OLMUŞ, YENİ ÜYE KAYDETME SIKINTISI ÇEKEN ,EKİBİNİ BÜYÜTMEK İSTEYEN TÜM LYONESSCİLER BU FORMDAN YARARLANABİLİR KENDİNİ EKİBİNİ,AVANTAJLARINI VE YENİ OLACAK ÜYELERE SAĞLAYABİLECEĞİN KATKILARI, KOLAYLIKLARI ANLATINIZ.

FORMDAN DAHA İYİ YARARLANABİLMEK İÇİN
KAYIT OLUNUNUZ.
En son konular
» ZonguldaK - Ereğli Lyoness Ekibi
Paz Haz. 03, 2012 10:04 am tarafından Rkaymak

» 24.03.2012 LYONESS TÜRKİYE ÜYE SAYISI 66 663
C.tesi Mart 24, 2012 6:05 am tarafından Admin

»  08 MART 2012 LYONESS CASHBACK CARD TÜRKİYE GÜNCEL ÜYE SAYISI
C.tesi Mart 24, 2012 6:01 am tarafından Admin

»  Devren Satlık Ücretsiz Hit Kazanma Sitesi
C.tesi Mart 10, 2012 11:22 pm tarafından Admin

» Türkiye ve Ortadoğu-Afrika 8.800'lük Business Team üyeliğimi işle ilgilemediğimden dolayı devretmek istiyorum
C.tesi Mart 10, 2012 11:02 pm tarafından Misafir

» SIFIRDAN BAŞLAMAYIN DİĞERLERİNDEN ÖNDE BAŞLAYIN Yeni başlayacaklara en kısa sürede kazandıracak ÜYELİK DEVRİ SADECE ..1000 TL
C.tesi Mart 10, 2012 10:49 pm tarafından Misafir

» ELİMDE 4-5 ADET LYONESS HESABI BULUNMAKTA VE BEN BUNLARI YATIRILAN MIKTARDAN DAHA AZ BİR FİYATA SATIYORUM ÖRNEĞİN 330 TL LİK HESAP 200 TL.
C.tesi Mart 10, 2012 10:46 pm tarafından Misafir

» Ben lyoness in 4.831. business üyesiyim yerimi satmak istiyorum
C.tesi Mart 10, 2012 10:34 pm tarafından Admin

» Sizin İçin Güzel Bir İş Fırsatı Evde İş Kur Ek İş Yap Para Kazan Para Kazanmak Yada Kendi İhtiyaçlarını Daha Uyguna Almak İsteyen Herkesi Grubumuza Bekliyoruz.Gerekli Destek Verilecektir.
C.tesi Mart 10, 2012 10:21 pm tarafından Admin

» Ücretsiz garanti hit kazanma sitesi hit kazanmanın en kolay yolu siteniz googlede ilk sayfalarda çıksın
C.tesi Kas. 12, 2011 8:06 am tarafından Admin

» Büyük Aile Projesi Kumbarakart Büyük Bir Bankanın Başlattığı Proje‏ BÜYÜK AİLE PROJESİ KUMBARAKART YILBAŞINDA START ALIYOR. Tavsiye Eden Üye Numarası kısmına 41268 yazınız.
Cuma Ekim 28, 2011 3:39 am tarafından Admin

» Çağlar network ile Ek iş Ek kazanç Fırsatı hem sağlığınızı koruyacak hemde ekonomik özgürlüğünüze kavuşmuş olacaksınız
Paz Ekim 02, 2011 1:11 pm tarafından Admin

Evde Güneş Enerjisinden Elektrik Üret Esenyel Arkadaşlık Sitesi Gold Üyelik Paketi Anket Listesi Anket Doldur Para Kazan Kolay Web Sitesi Kurma Rehberi Google Kazançları ile para kazan Sonsevgili.Com Arkadaşlık Sitesi Gold Üyelik Paketi Forex Kazançları 2 günde 250$ kazan XTicaret Üyelik satış ortaklığı Tattoo Dünyası Binlerce Dövme Hemoroid Tedavisi / Üç Günde Üç Adım Yöntemi Siğillere Son %100 Etik Hacker Eğitim Seti Turbo İngilizce Kitapları 1-2-3-4 + 2 MP3 CD 2 Saatte AutoCAD öğren HitYolu.Com Web Trafik Hizmetleri WebSihirbazi Site Yönetimi ParaBabası OnlineDarphane Üyeliği Kazanç Sistemi Reseller Book FaceBooktan Para kazanma Rehberi CASHBOOK E-Ticaret Sihirbazı Adsense Canavarı Anket Rehberi 2011 Eğitim amaçlı hacking sırları - 1 WPACP Wordpress Otomatik Yorum Eklentisi En Canlı Destek Web Sitesi Kurma Rehberi Hit Makinası Diyet Yüzük
Evde Güneş Enerjisinden Elektrik Üret
Esenyel Arkadaşlık Sitesi Gold Üyelik Paketi
Anket Listesi Anket Doldur Para Kazan
Google Kazançları ile para kazan
Sonsevgili.Com Arkadaşlık Sitesi Gold Üyelik Paketi
Forex Kazançları 2 günde 250$ kazan


XTicaret Üyelik satış ortaklığı
Kolay Web Sitesi Kurma Rehberi
Tattoo Dünyası Binlerce Dövme some text toplist Sitenizesayac.com Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Toplist
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Toplist
çiftlik oyunu
bedava forum
Domain

Siteekle, site ekle, link ekle, arama motoruna kayit

toplist
Zirve100 Sayac
Site Ekle OYUNLAR
Site Ekle site ekle tatil emlak matbaa otobüs bileti kiremit sitesi Toplist
Gulet Charter
Otel Şikayet
Jquery
Eskişehir Emlakbroadband speed test Search Engine Submission - AddMe LinkrehberimKarşılıksız, Kodsuz DizinKarşılıksız, Kodsuz Dizin super100 site ekleEvden eve nakliyat biber hapı ForumLinker.com EPfarkı LYONESS.NET.TR LYONESS GÜMÜŞHANE EKİBİ LYONESs KOCAELİ EKİBİ LYONESS ORDU EKİBİ LYONESS AMASYA EKİBİ

LYONESS BAYBURT EKİBİ LYONESS SAMSUN EKİBİ LYONESS GÜMÜŞHANE EKİBİ LYONESs EKİBİ Risksiz kazançlar LYONESS FORUM LYONESS TÜRKİYE LYONESS MANİSA LYONESS ANKARA turkiyelyoness lyonesscashbackkart LYONESSONLİNE KAYIT LYONESS LYONESs DİYALOG aLIŞVERİŞTE İNDİRİM LYONESS KOCAELİ LYONESS TÜRKİYE CASHBACK yenidoğan yoğun bakım flexkom alış verişin yeni nesli


Lyoness Genel Ticari Şartname

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Lyoness Genel Ticari Şartname

Mesaj tarafından Admin Bir Perş. Şub. 24, 2011 12:31 pm

Önsöz

Merkezi “Bahnhofstrasse 12, CH-9470 Buchs İSVİÇRE” adresinde bulunan, “St. Gallen Kantonu Ticaret Sicil Dairesi nezdinde CH 170.3.026.427-4 sayı” ile kayıtlı olan LYONESS EUROPE AG (metinde “LYONESS” olarak anılacak), kendisine Hizmet sözleşmesiyle bağlı ve ortak şirketleriyle birlikte; gerçek ve tüzel kişi katılımcılarına (metinde “Müşteriler” olarak anılacak) müşterek satın alma yoluyla ve bu vesileyle elde edilen daha uygun koşullarla geri ödeme, komisyon ve diğer ayrıcalıklar gibi imkanlar elde etme olanağının verildiği uluslararası bir satın alma birliği-dayanışmalı tüketici topluluğu (metinde “LYONESS Sistemi” olarak anılacak) işletmektedir.
Satın alınan mallar / hizmetler, LYONESS ile sözleşmeli olan bayilerden (metinde “Sözleşmeli Bayi/-ler” olarak anılacak) alışveriş çeki vasıtasıyla, internet işlemiyle, LYONESS CashbackCard, bankamatik kartı ile veya nakit ödeme yoluyla doğrudan temin edilmektedir. Satın alma işlemleri ve bununla ilgili bilgi aktarımları, müşteriler ile LYONESS’e bağlı internet bayileri, yerleşik perakende bayileri ve seyyar hizmet şirketleri arasındaki bir internet servisi vasıtasıyla, basit ve güvenli bir şekilde desteklenmektedir. Satın alma işlemleri, devredilemez nitelikteki “yazılı bayi alışveriş çeki” ve/veya “çevrim-içi (on-line) alışveriş çekleri” (“LYONNES Alışveriş çekleri” olarak anılacak) veya LYONESS CashbackCard, bankomat kartı ve hatta nakit hesaplaşma yoluyla gerçekleştirilebilmektedir. LYONESS ile Müşteri arasındaki bu anlaşma ile Müşteriye LYONESS tarafından işletilen bu sistemi kullanma imkanı verilmektedir. Sözleşme ilişkisinin ticari esasını, bu “Genel Ticari Şartname” teşkil etmekte olup, bu Genel Ticari Şartnameden ve “LYONESS Ücretleri ve Ödeme Şekilleri” başlıklı ekten oluşmaktadır.
LYONESS, müşteri nezdindeki bu sözleşmeden kaynaklanan edim ve talep haklarını, her biri her zaman LYONESS’e hizmet sözleşmesiyle bağlı ve ifa yardımcısı olarak faaliyet gösterecek olan LYONESS’in bağlı şirketleri [kardeş şirketler] vasıtasıyla da yerine getirme veya hak talep etme hakkına sahiptir. Müşterinin, bu sözleşmeye bağlı tüm ilişkileri LYONESS’in bağlı şirketleri ile değil, münhasıran bizzat LYONESS ile Müşteri arasında olup, bağlı şirketlerin faaliyetlerine de dayanmamaktadır. Bu haliyle hak ve yükümlülüklerin tarafı münhasıran LYONESS olup, bağlı şirketler müşteriye karşı her türlü sorumluluktan muaftır.

1.Sözleşmenin konusu

1.1 Müşteri, işbu ticari şartname esas alınarak, LYONESS tarafından LYONESS Sistemi şeklinde işletilen satın alma birliğine (dayanışmalı tüketici topluluğu) katılma, Sözleşmeli Bayiler nezdinde kullanıma sunulan çeşitli ödeme şekilleri vasıtasıyla mal ve hizmet satın alma, LYONESS Sisteminde diğer potansiyel müşterilerin de tavsiye yoluyla sisteme katılımını sağlama hakkına sahiptir.

2. Sözleşme tarafları

2.1 LYONESS ile Müşteri arasında, bu Genel Ticaret Şartnamede belirtilenden başka, bu sözleşme esasının dışında hiçbir şekil ve isim altında başkaca bir hukuki ilişki, özellikle de iş hukukuna ilişkin bir ilişki mevcut değildir. Gerek LYONESS ve gerekse Müşteri, hukuken birbirinden bağımsız Pazar katılımcıları olarak kabul edileceklerdir.
2.2 LYONESS sadece 18 yaşını tamamlamış olan kişilerle sözleşme ilişkisine girer.
2.3 Müşteri, LYONESS’e verdiği bilgilerin gerçeğe uygun olduğunu beyan eder ve gerçeğe aykırı bilgi verilmiş olması durumunda bundan kaynaklanan her türlü sorumluluğu sadece kendisi üstlenir. Gerçek kişiler ve tüzel kişiler için sistem içinde sadece tek bir kayda izin verilir. Müşteri numarasının (ID Ülke Tanımı) tescili ve tanımlanması, müşterinin ikametine göre gerçekleşir Müşteri bilmelidir ki, iki kez yapılmış kayıt sözleşmenin derhal tasfiyesi için haklı neden oluşturacaktır. Müşterinin Lyoness avantajlarını başkalarına tavsiye etmesi ve bu kişilerin doğrudan yeni Lyoness müşterileri olarak tescil edilmesini talep etmesi halinde, bu tescil istinasız olarak yeni müşterinin bilgisi ve onayı ile gerçekleşebilir. Yeni müşterinin bilgisi ve onayı haricinde bir tescilin vukuu halinde, ilgiliyi tavsiye eden ile Lyoness arasındaki sözleşmenin, Lyoness tarafından derhal iptal edilmesine dair haklı bir neden doğmuş sayılır.

3. Hukuki ilişki

3.1 Madde 2.1’in dışında Müşteri, faaliyeti süresince (özellikle de diğer müşterilere tanıtım ve tavsiye yaparken) bir zaman belirtimine bağlı olmadığı gibi belirli bir yere de bağımlı değildir ve hiçbir şekilde başarı sağlamakla yükümlü de değildir. Müşteri kendi işletme araçları ve altyapısıyla sadece kendisine hizmet eder. Bunun için her halükarda gerekli olan işletme araçları, kayıtlar, tanıtım ve tavsiye ortamları; her türlü vergisel hususlara ilişkin giderler kendisine ait olmak üzere ve LYONESS’den hiçbir türlü tazmin talebinde bulunmaksızın Müşteri tarafından sağlanacaktır. Müşteri, elde ettiği komisyon ve ücretlerin resmi beyanını, gerekli olan her türlü sosyal sigorta primi ödemelerini ve elde ettiği tüm kazançların vergilendirilmesini ve her türden gerekli diğer yetki belgelerinin giderleri kendisine ait olmak üzere ibraz edilmesini kendisi sağlayacaktır. Müşteri tarafından; kişisel „Lyoness Web Sayfalarının“ veya bağlantılarının / reklam bannerlerinin, araç reklamlarının, kişisel el ilanlarının, özetle LYONESS logosunun / yazı karakterlerinin / sloganlarının kullanıldığı belgelerin, posta ilanlarının, e-postaların/spamlerin hazırlanması kesinlikle yasaktır. Böyle bir davranış, sözleşmenin Lyoness tarafından derhal iptal edilmesine yönelik haklı bir neden oluşturacaktır.
3.2 LYONESS ile Müşteri arasında hiçbir şekilde bir iş akdi, hizmet anlaşması veya buna benzer bir hukuki ilişki mevcut değildir. LYONESS Sistemine katılımın ya da başka müşterilere her türlü tavsiye etme faaliyetinin her türlü sorumluluğu ve kararı müşterinin serbest iradesiyle kendisine aittir. Bireysel anlamda ve hukuken LYONESS’den bağımsız olan müşteri, Lyoness sistemi içindeki pozisyonu çerçevesinde gerçekleştireceği faaliyetlerden ve işlemlerden kaynaklanan ve bu sözleşmede düzenlenen talep hakları dışında hiçbir talep hakkına sahip olmadığını kesin olarak kabul eder.
Sadece bilgilendirme amacıyla Müşteriye, Müşterinin 2. kariyer kademesine ulaşmasından ve bu kademeyi teyit etmesinden itibaren (bununla ilgili olarak bkz. Ek “LYONESS Ücretleri ve Ödeme Şekilleri”), yetkili makam nezdinde bir vergi kimlik numarasının verilmesini talep etmekle yükümlü olduğu bildirilir. İkinci kariyer kademesinin teyidinden itibaren diğer faaliyetlerin gerçekleştirilmesine istisnasız olarak ancak bu vergi kimlik numarası alınmasından ve bunun Lyoness’e bildirilmesinden sonra izin verilir. Müşterinin buna uymamasından dolayı ortaya çıkacak her türlü sorumluluk, ihmali nedeniyle müşterinin kendisine ait olacaktır.
3.3 Müşteri hiçbir şekilde aracılık ve tavsiye hizmeti vermekle ya da başka bir faaliyette bulunmakla yükümlü olmadığı gibi, bu konuda başarılı olma yükümlülüğü de yoktur.
3.4 Müşteri, şahsi bilgilerinde ve işbu sözleşme ilişkisi açısından sunması gereken bilgiler bakımından oluşabilecek değişikliklerden Lyoness’i gecikmeksizin yazılı olarak haberdar etmeyi kabul ve taahhüt eder.
Özellikle örneğin vergi hukuku veya sosyal güvenlik hukuku alanı ile ticaret hukuku alanlarındaki yasa değişiklikleri açısından Müşteri, mevcut tüm talimatnamelere bizzat ve giderleri kendisine ait olmak üzere riayet edebilmek için bu konularda bizzat bilgili olmakla yükümlüdür. Müşterinin bu konularla ilgili ihmali veya hatalı işlemleri nedeniyle LYONESS aleyhine yine de herhangi bir yükümlülük doğması durumunda, Müşteri LYONESS’i tüm zarar ve olumsuz sonuçlardan uzak tutacak, bir zarar oluşması halinde bu zararı tazmin edecektir.
3.5 Müşteri, sözleşmeyle ilgili yeniliklerden (örneğin Sözleşmeli Bayiler ve şirket koşullarındaki değişikliklerin yanı sıra, reklam işlemleri, elektronik ortam gönderileri ve benzerleri) elektronik yolla da haberdar edilebilmeyi kabul eder. Müşteri, aynı şekilde, LYONESS Sisteminin yürütülmesi için gerekli olan bilgilerin ve belgelerin (özellikle de pozisyon edinme hesapları, faturalar, teslim belgeleri vs. gibi) kendisine e-posta yoluyla da gönderilebilecekleri hususuna da rıza gösterdiğini beyan eder. Gönderme işlemi, Müşterinin en son vermiş olduğu e-posta adresine gönderildiğinde yerine getirilmiş kabul edilir.
Her türlü makbuzlar, hesaplaşma belge ve bilgilerinin posta yoluyla gönderilmeleri halinde, postaya verilme anında LYONESS’in gönderme yükümlülüğü yerine getirilmiş kabul edilir. Tesadüfi kaybolma riski, postaya verme anında Müşteriye geçer.
3.6 Müşterinin bilgileri, ilk başvurusunu takiben azami 10 iş günlük bir süre içinde LYONESS Sistemine girilir. LYONESS Sisteminden yararlanabilme hakkını Müşteri ancak, LYONESS Cashback Card veya geçici Cashback Card eline geçtikten veya kendisi tarafından sipariş edilmiş olan alışveriş çekleri eline geçtikten sonra elde eder.
Sözleşmeli Bayi nezdinde ödemenin tamamının yapılmasından ve Bayi tarafından verilecek ödeme teyidi LYONESS’e ulaştıktan sonra (nakit ödeme), Müşteri LYONESS Sisteminden yararlanma hakkına kavuşur. Ancak, ilgili satın alma işleminin, müşterinin LYONESS’e başvurusundan ve sisteme kaydının yapılmasından sonra yapılmış olması gereklidir. Aksi takdirde sözkonusu satın alma işlemi ve ödemeler Lyoness sisteminde değerlendirilmez.

4. LYONESS Sisteminden yararlanma ve ödeme şekilleri

4.1 LYONESS ile Sözleşmeli Bayiler arasında, Müşterilere bu Sözleşmeli Bayilerden mal ve hizmet satın alma ve bundan kazanç sağlama imkânını veren Bayi Anlaşmaları akdedilmiştir. LYONESS, bu Sözleşmeli Bayiler kapsamını genişletmek niyetindedir. Sözleşmeli Bayilere ilişkin genel güncel bilgiler LYONESS’in web sayfasında sunulmakla beraber, yazılı talebi halinde Müşteriye ayrıca gönderilebilmektedir.
4.2 Müşterinin Sözleşmeli Bayilerden temin ettiği mal ve hizmetlerin ödeme kayıt ve hesaplarının tekdüzen içinde tutulabilmesi için, bu Bayiler nezdinde yapılan mal ve hizmet alışlarının ancak, “devredilemez, nakde çevrilemez, sözleşmeli Bayi adına tanzim edilmiş ve münhasıran LYONESS tarafından çıkarılmış LYONESS alışveriş çekleri (Bayi alışveriş çekleri veya Çevrim-İçi alışveriş çekleri) veya LYONESS Cashback Card vasıtasıyla ve nakit ödemeyle” gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Müşteriye LYONESS tarafından verilmemiş alışveriş çeklerinin kullanılması (özellikle de doğrudan Sözleşmeli Bayi tarafından bastırılmış veya dağıtılmış alışveriş çekleri), LYONESS Sistemi vasıtasıyla mal ve hizmet alma, dolayısıyla da LYONESS Sisteminden kaynaklanan ücretleri talep etme hakkını vermez.
4.3 LYONESS, Sözleşmeli Bayilerden mal ve hizmet alımı için şu anda çok sayıda imkan sunmakta olup, bunlar örneğin Çevrimiçi (on-line) alışveriş çekleri ile ödeme, orijinal bayi alışveriş çekleri ile ödeme, nakit ödeme, LYONESS Cashback Card veya şahsi bankamatik kartı ile ödemedir. Bu ödeme imkanlarından yararlanma konusundaki detaylı bilgi ve diğer düzenlemeler “LYONESS Ücretleri ve Ödeme Şekilleri” başlıklı ekte mevcuttur.
4.4 Belirtilen ödeme şekillerinin dışında, Müşteri gelecekte yapacağı alımlar için avans verme imkanına da sahiptir. Bu avansların uygulanması ve kullanılması ile sözleşmenin tasfiyesi durumunda avansların kullanımına ilişkin detaylı bilgi işbu sözleşmenin 10.3 ve 15. maddelerinde düzenlenmiştir.
4.5 LYONESS, Müşteriye LYONESS’in resmi web sayfasında kişiye özel bir Ofis Portalı vermektedir. Müşteri, erişim kodunu girmek suretiyle, dilediği zaman kendisine ait başlıca işlem verilerini (yapılmış olan alımlar, tavsiyecisi olunmuş diğer müşteriler, ödeme raporları, ilgili dostluk bonusunun durumu v.s.) görebilmekte ve alabilmektedir. Müşteri, Ofis Portalına herhangi bir nedenle geçici olarak erişememesi durumunda –şayet bu durum LYONESS’in ağır ihmalinden kaynaklanmıyorsa- LYONESS’den herhangi bir talepte bulunma hakkına sahip değildir.
4.6 LYONESS, imkanlara göre ve özellikle de müşteri isteklerine göre, LYONESS Sistemi ile ilgili olarak Enformasyon Organizasyonları yapacak ve Müşteriyi bu tür organizasyonlara katılma imkanı hakkında bilgilendirecektir. Bu tür Enformasyon Organizasyonlarının gerçekleştirilmesi ile ilgili olarak LYONESS aleyhine herhangi bir hak talebinde bulunulamaz, zorunluluk yüklenemez.

5. İnternette başvuru ve PIN

5.1 Müşterinin LYONESS resmi web sayfasından ilk kez başvurusu sırasında, Müşteriye şifresi, Müşterinin belirtmiş olduğu e-posta adresine veya cep telefonu numarasına SMS veya e-posta ile gönderilir. Bunu takiben Müşteri, LYONESS’in resmi web sayfasındaki, başvurunun tamamlanmasına veya daha sonra yapılacak bir değişikliğe yönelik talimatlara ve yardımcı adımlara uyar. Bir diğer erişim kodu olan PIN kodu, Müşteriye, LYONESS CASHBACK CARD ile birlikte iletilir veya kendi Lyoness Çevrimiçi Ofisinden gerçekleştirebileceği elektronik talebi üzerine belirtmiş olduğu cep telefon numarasına aktarılır. Bu PIN kodu, LYONESS resmi web sayfasındaki dahili müşteri alanında on-line sipariş gerçekleştirebilmek için, güvenlik açısından gereklidir.
5.2 Tüm on-line [çevrim-içi] sipariş işlemlerinde PIN kodunun girilmesi gereklidir. Şifre ile PIN kodu öğrenilmeli, güvenli bir yerde muhafaza edilmeli ve bilgi edinildikten hemen sonra cep telefonundan veya bilgisayardan silinmelidir. İlk başvuruda Müşteriden serbestçe bir şifre belirlemesi istenir. Bu şifre, müşteri numarası veya cep telefonu numarası ile bağlantılı olmamalıdır. Şifre ve kişisel ayarlar LYONESS resmi web sayfası üzerinden her zaman değiştirilebilir.
5.3 LYONESS tarafından e-posta veya SMS ile verilmiş olan ve Müşteri tarafından değiştirilmesi gereken şifre de PIN gibi aynı şekilde kesinlikle gizli tutulmalıdır. Şifre girilirken ve PIN kullanılırken, bunu üçüncü kişilerin görmemesine dikkat edilmelidir. Şifre ve PIN hiçbir koşulda üçüncü kişilere verilmemeli ve özellikle de cep telefonun hafızasında saklanmamalıdır. Müşterinin bu konuda tedbirli olmak yükümlülüğü vardır. Şifrenin Müşteri tarafından düzenli şekilde değiştirilmesi gerekir.
5.4 Müşteri, LYONESS resmi web sitesine kendi erişiminin kötü niyetli olarak kullanıldığını tespit etmesi durumunda, erişimin kısıtlanması için durumu derhal LYONESS’e bildirmekle yükümlüdür. Veri değiştirme sürecini takiben, Müşteriye değiştirilmiş erişim bilgileri aynı şekilde SMS veya e-posta ile gönderilir. Müşterinin kötü niyetli kullanım sonucu oluşan zararı, kötü niyetli kullanıma ancak ve sadece LYONESS’in en azından ağır ihmalinin neden olması halinde Lyoness tarafından tazmin edilir.
Yukarıda sayılan ve ayrıca alışılagelmiş güvenlik kurallarına uymayan müşterilerin zararlarından dolayı LYONESS kesinlikle sorumlu tutulamaz.

6. Komisyonlar ve imtiyazlar

6.1 Müşteriye, LYONESS Sistemine katılmasıyla, Sözleşmeli Bayiler tarafından LYONESS’e tanınmış olan geri ödeme, komisyon veya başka imtiyazlar şeklindeki imtiyazlı satın alma koşullarından yararlanma imkanı verilmektedir.
6.2 Bununla ilgili detaylı düzenlemeler ve diğer açıklamalar “LYONESS Ücretleri ve Ödeme Şekilleri” başlıklı ekte mevcuttur. Bu eke, güncel kapsamı ile internette, LYONESS’in web sayfasında da erişmek mümkündür. Sözleşmeli Bayilerle mutabık kalınan koşullarda değişiklik olabileceğinden, Müşterinin hak ettiği komisyonlar ve imtiyazlar ile ilgili hesaplaşma işleminde, Müşterinin ilgili Sözleşmeli Bayi ile sözleşme akdettiği yani satın alma işleminin tamamlandığı tarihteki koşullar geçerli kabul edilecektir.
6.3 Müşterinin LYONESS karşısında sahip olduğu ücret ve komisyon talep hakkı, ancak esas alınan ödeme Sözleşmeli Bayi tarafından LYONESS’e yapıldıktan sonra geçerli hale gelir.

7. Sorumluluk

7.1 LYONESS, sadece ağır ihmal veya kasıtla neden olduğu zararlardan sorumlu tutulabilir.
7.2 LYONESS, internet portalı ile SMS servisinin mevcudiyeti, özellikle de cep telefonu şebekelerinin, internetin, her türlü EC kartı terminalinin, bankamatik kartı terminalinin, LYONESS terminalinin kullanılabilir olması ve mobil cihazların çalışma kapasitesine sahip olup olmaması ile ilgili olarak hiçbir şekilde sorumluluk üstlenmez. LYONESS bu tür fonksiyon bozuklukları ve hizmet verememe durumları ile ilgili olarak, ancak bunun nedeninin LYONESS’in ağır ihmali veya kastı olması halinde sorumluluk taşır.
7.3 Müşterinin sahip olmak istediği mal veya hizmetin alımının özellikle de Sözleşmeli Bayinin ödeme aczi, istenen edimin eksikliği veya benzeri nedenlerle mümkün ya da gerektiği gibi olmamasından LYONESS sorumlu değildir.

8. Hizmet aksaklıkları ve Sözleşmeli Bayinin neden olduğu zararlar

8.1 LYONESS’in hizmetleri, ilgili Sözleşmeli Bayinin mal ve hizmet satışına aracılık edilmesi ve kısmende geri ödeme ile Sözleşmeli Bayilerden mal ve hizmet alımını mümkün kılan LYONESS alışveriş çeklerinin siparişi ile sınırlıdır. Müşteri, Sözleşmeli Bayiler nezdinde sipariş edilmiş olan edimlerin sadece ilgili Sözleşmeli Bayi tarafından yerine getirilebileceğini bilmelidir. Sözleşmeli Bayinin edimini yerine getirme yükümlülükleri ile ilgili olarak LYONESS, özellikle de hangi nedenle olursa olsun edimin yerine getirilmemesi veya iyi şekilde yerine getirilmemesi ile ilgili olarak hiçbir zaman garanti vermez ve sorumluluk üstlenmez.
8.2 İyi şekilde yerine getirmeme veya yerine getirmeme nedeniyle ortaya çıkabilecek garanti ve tazmin talepleri ile yanıltıcılığa dayalı talepler veya diğer taleplerle ilgili olarak Müşteri sadece Sözleşmeli Bayiye karşı talep ve iddia hakkına sahip olup, hiçbir zaman LYONESS aleyhine talepte bulunamaz. Bu nedenle bu tür hak talepleri hiçbir zaman LYONESS’e veya LYONESS’e hizmet sözleşmesiyle bağlı ifa yardımcıları olarak faaliyet gösteren kardeş şirketleri aleyhine ileri sürülemezler. Bunların doğrudan ilgili Sözleşmeli Bayi ile halli gerekir. Müşteri, bu hak taleplerinin karşılanması için Sözleşmeli Bayi ile Müşteri arasındaki ilgili sözleşmenin dikkate alınması gerektiğini kabul eder.
8.3 Özellikle de, edimin Sözleşmeli Bayi tarafından yerine getirilmemesi veya iyi şekilde yerine getirilmemesi durumunda müşterinin LYONESS’ten, kullanılmış olan alışveriş çeki tutarının tamamının veya bir kısmının geri ödenmesini, başka bir alışveriş çekinin verilmesini, nakit ödeme veya diğer ödeme şekillerini talep etme hakkı söz konusu değildir. LYONESS aynı zamanda, bir Sözleşmeli Bayinin, nedeni ne olursa olsun, Müşteriyle bir sözleşme ilişkisinden kaçınması durumunda da hiçbir şekilde sorumlu değildir. Bu durumda, Sözleşmeli Bayi ile bir sözleşme akdini sağlamak Müşterinin sorunudur.

9. Masraflar

9.1 Müşterinin LYONESS Sistemine katılımı –belirli edimler için bir ücretin alınmasına yönelik somut düzenlemeler olmadıkça- her zaman bedelsizdir. Bu kapsamda Müşteriye, yapılan alımlar için ayrıca yönetim masrafı tahakkuk ettirilmez. Ancak, üyelik sözleşmesinin feshi veya iptali hali buna istisnadır.
9.2 LYONESS CashbackCard ilk seferinde Müşteriye bedelsiz olarak verilir ve 24 ay süreyle geçerlidir. Geçerlilik süresinin sona ermesini müteakiben müşterinin sanal bir cashback kart yazdırma imkanı vardır. Müşterinin son 24 ay içinde aylık ortalama olarak LYONESS vasıtasıyla 220,-TL’lik bir alım gerçekleştirmiş olması durumunda, bu kartın geçerlilik süresi dolduğunda yenisi bedelsiz olarak verilir. LYONESS CashbackCard’ın kaybedilmesi veya kullanılamaz hale gelecek şekilde hasarlanması durumunda, Müşteri her zaman kendisine online olarak görsel bir CashbackCard’ı basma, ya da 17,60-TL (KDV dahil) bedel karşılığı bir ikame kart talep etme imkanına sahiptir.

10. Sözleşme ilişkisinin Müşteri tarafından sona erdirilmesi

10.1 Müşteri, LYONESS ile olan sözleşme ilişkisini dilediği zaman yazılı beyanda bulunmak suretiyle sona erdirme hakkına sahip olduğu gibi, varolan düzenli bir sözleşme ilişkisinden yararlanmaya son verme hakkına da sahiptir. Bu durumda Müşteriye hiçbir şekilde ayrıca sona erdirme masrafı yüklenemez.
10.2 Müşterinin hesap sisteminde, sona erme tarihinde, Müşterinin sözleşmeli bayilerden kendi alışverişleri yoluyla edinmiş olduğu ve sahibi bulunduğu hesap pozisyonları (Bakiye ticari işlem marjları) sözleşmenin sona ermesiyle birlikte kesin şekilde kapatılır. Elde edilen bu pozisyonlarda bir değerlendirme veya bu pozisyonlarla ilgili bir nakden tasfiye işlemi yapılmaz. Burada müşterinin sadece, sözleşmenin sona erdiği tarihte geçerliliği kesinleşmiş, ancak henüz ödenmemiş olan tutarlarla ilgili geri ödeme talep hakkı mevcuttur.
10.3 Müşterinin bir avans ödemesi (bununla ilgili olarak bkz. Madde 15) yapmış olması halinde, sözleşmenin feshi Müşteriye bu avansın geri ödenmesini talep hakkı vermez. Müşterinin sahip olduğu bir imkan, Sözleşmeli Bayi nezdinde yapılacak olan tam ödeme üzerinden eksik olan tutarı ödemek olup, burada ödemenin yapılmasından sonraki kesin hesap işlemi, tasfiye edilmemiş bir sözleşme ilişkisinde nasıl yapılıyorsa, aynı şekilde gerçekleştirilir.
Buna alternatif olarak Müşteri, pozisyonlarını LYONESS’den alınacak “Pozisyon Satışı” formunu kullanarak devretme imkanına da sahiptir. Bu durumda edinen [iktisap eden] taraf, Müşterinin sözleşme pozisyonuna geçer ve böylece sözleşme ilişkisine son veren Müşteri hiçbir şekilde LYONESS’den herhangi bir talep hakkına sahip olmaz.
10.4 Müşterilerden birinin LYONESS ile olan sözleşme ilişkisine son vermiş olması ve bu Müşterinin 2 yıl içinde yeniden kaydolması durumunda, bu Müşteri sadece sona erdirilen sözleşme ilişkisindeki son tavsiye eden /referans veren kişi yararına sisteme kaydedilir.
10.5 Zorunlu iptaller halinde (özellikle vefat durumunda) iptale konu olan tutarın %25’ine kadarı müşteriye idari gider olarak faturalandırılır ve müşteriye aktarılmış olan bilumum sistem provizyonları geri alınır. Bunun ötesinde iptale konu olan sözleşmeye istinaden müşteriye aktarılmış olan bilimum ücretlendirmeler (bkz. „Lyoness Ücretlendirmeleri ve Ödeme Taksitleri“) geri alınır. Bu durum için Lyoness müşterisi rızasını peşinen beyan eder.

11 Sözleşmenin reddi, Sözleşmenin süresi ve LYONESS tarafından sona erdirilmesi

11.1 LYONESS, Müşterinin sözleşme ilişkisi kurulması talebini, bu talep eline geçtiği tarihten itibaren 10 iş günü içinde, sebep belirtmeksizin reddetme hakkını saklı tutar. Burada red beyanı için posta kaşesinin veya online kaydın gönderim tarihi esas alınır. Reddin gerçekleşmemesi halinde, Müşterinin teklifi kabul edilmiş olur.
11.2 Sözleşme belirsiz bir süre için akdolunur. Sözleşme esaslarına aykırı davranılması halinde LYONESS tarafından yazılı beyan ile posta, e-posta veya faks vasıtasıyla derhal geçerli olmak üzere sona erdirilebilir. Özellikle de LYONESS’in veya ilgili Sözleşmeli Bayinin ekonomik çıkarlarını, ismini, markasını veya ticari itibarını olumsuz etkilemeye müsait olan bir davranış, sözleşme esasına önemli aykırı davranış olarak addolunur. Böyle bir durumda LYONESS’in tazminat talep hakları saklıdır. Ancak, bu ani sözleşme tasfiyesinden önce LYONESS, aykırı davranışın Müşteri tarafından kabulü durumunda Müşterinin dikkatini, kabul edilen aykırı davranışın bilgiye
intikal etmesini takiben 10 iş günü içinde yazılı olarak çekmek ve bunun dışındaki ani sözleşme tasfiyesinde Müşterinin iradi imtina beyanını talep etmekle yükümlüdür. LYONESS’in veya ilgili Sözleşmeli Bayilerin bu tür hatalı davranıştan kaynaklanan her türlü zararlarının tazmin edilmesini talep hakları, sözleşme ilişkinin sona ermesinden veya iradi imtina beyanının verilmesinden etkilenmez ve geçerliliğini sürdürür.
Sözleşmenin LYONESS tarafından bu şekilde sona erdirilmesi durumunda, sözleşme ilişkisi ile ilgili hesaplaşma, sözleşme ilişkisi Müşteri tarafından sona erdirilseydi nasıl gerçekleştirilecek idiyse, yine aynı şekilde yapılır. Ancak pozisyonun satılması niyetinin bulunması durumunda, Müşteriye bu adımla ilgili olarak en fazla 4 haftalık bir süre verilir (bu süre LYONESS’in sona erdirme beyanı tarihinde başlar). Müşterinin pozisyonunu sattığını bu süre içersinde LYONESS’e belgeyle kanıtlayamaması durumunda, bu pozisyonu ilk talepte LYONESS’e satmakla yükümlüdür. Bu durumda satış bedelinin hesaplanması, o güne kadar müşteriye ödenmiş bulunan sistem komisyonlarının, müşteri tarafından daha önce ödenmiş avans değerinden çıkarılması suretiyle gerçekleştirilir. Yine de her hal ve şart altında satış bedeli, avans tutarının %50’sinden fazla olamaz.

12. Bilgi işlem ve veri transferi

12.1 LYONESS müşteri verilerini, Müşteri tarafından sözleşme ilişkisi çerçevesinde verilmiş diğer bilgileri, Müşterinin kimliğinin ve iş yapabilirliğinin doğrulanması çerçevesinde üçüncü kişilerden alınan bilgileri toplar, depolar ve işler. Müşteri, buna rıza gösterdiğini beyan eder.
12.2 Müşterinin elde edilen ve işlenen bilgileri, hizmetlerin LYONESS Sistemi ile bağlantılı olarak yerine getirilmesinde kullanılır ve esasen başka amaçlarla üçüncü kişilere verilmez. Ancak Müşteri bu bilgilerin, referans verenlerin kendi tavsiye hattında LYONESS resmi web sayfası üzerinden tavsiye ettikleri Müşteriye isnat edilebilir ve satış gelirleri ile bağlantı kurulabilir şekilde depolanmasına ve kullanılmasına muvafakat eder.
12.3 LYONESS, Müşterinin elde edilen ve bilgi işleme tabi tutulan verilerini, hizmetlerin LYONESS Sistemi ile bağlantılı olarak yerine getirilebilmesi veya hizmet alınması amacıyla, ilgili ülkedeki bağlantılı şirketlerine transfer etme hakkına sahiptir.
12.4 Müşteri, kişisel verilerinin depolanmasını, işlenmesini ve gerekli işlemlerin yürütülmesi kapsamında, LYONESS CashbackCard için tesis edilmiş bir kart okuma sistemi vasıtasıyla iletilmesini (ilgili Sözleşmeli Bayilere transfer dahil) kabul eder. Müşteri aynı zamanda, bilgi ve satış rakamlarının anonimleştirilmiş (kişiye yönelik belirtilmemiş) şekilde işlenmelerini ve özellikle de Sözleşmeli Bayiler olmak üzere, istatistiki amaçlarla ve LYONESS Sisteminin optimasyonu için üçüncü kişilere de, (müşterinin kimliğinin üçüncü kişiler nezdinde anlaşılması mümkün olmayacak şekilde) iletilmelerini de kabul eder.
12.5 Müşteri, herhangi bir karşı edim talep hakkı olmaksızın, kendisinin organizasyonlarda kaydedilen fotoğraf ve videolarının, (Müşterinin bilinen menfaatlerine aykırı olmaması ve Müşterinin bu tür bir kullanımı açık şekilde yasaklamamış olması şartıyla) LYONESS tarafından, LYONESS resmi web sayfasında zaman ve yer sınırlaması olmaksızın ve değerlendirme şekilleri açısından da sınırsız şekilde kullanılabileceklerini ve gösterilebileceklerini kabul eder.
12.6 Sözleşme süresi içerisinde, iş alanın ölümü durumunda, tüm haklar varislere devredilir.

13. Anlaşma ile ilgili değişiklikler / ilaveler

13.1 Sözleşmenin içeriğinde değişiklik ancak yazılı şekilde yapılabilir. Bu husus yazılı şekil gerekliliğinin kaldırılması ile ilgili olarak da geçerlidir. Lyoness bakımından yazılı şekil koşulu, telefaks veya e-posta yoluyla iletimde de yerine getirilmiş kabul edilir. LYONESS ayrıca, sözleşmeyle ilgili beyanlarını ve bilgileri Müşteriye SMS ilede iletme yetkisine sahiptir.
Sözleşmeli Bayilik koşullarında bir değişiklik olduğunda, bu değişiklikler LYONESS’in resmi web sitesinde güncellenir ve ilan edilir. Bu koşulların LYONESS resmi web sitesinde yayımlandığı tüm zaman süresince müşterinin yaptığı işlemler bu koşullara tabi olur. Müşteriye, LYONESS resmi web sitesinden düzenli olarak ilgili bayi koşullarının durumu hakkında bilgi edinmesi tavsiye olunur. LYONESS her zaman o an için geçerli olan koşulları ilan etmektedir. Bu koşullarda yapılan değişiklikler LYONESS ile Müşteri arasındaki sözleşme ilişkisi açısından, ilan tarihinden itibaren geçerlidir.
13.2 Sözleşmede değişiklik yapılmasına ilişkin bilgilendirme, Müşteriye özellikle e-posta ile, Müşterinin son olarak bildirmiş olduğu e-posta adresine bildirilir. Bu e-posta adresine gönderme anında bildirim yapılmış sayılır. Sözleşme esasına (ve içerdiği ekler dahil) ilişkin bu tür değişiklikler, bir aylık bir süre içinde yazılı bir itirazda (e-postayla da olabilir) bulunulmadıkça veya Müşterinin değişiklik bildiriminin gönderilmesinden sonra da LYONESS Sisteminden yararlanmaya devam etmesi halinde, Müşteri tarafından kabul edilmiş addolunur. LYONESS’in LYONESS Sistemini farklı sözleşme içeriklerine göre sürdürmesi mümkün olmadığından, Müşterinin belirtildiği şekildeki bir itirazı, sözleşmenin 10. madde çerçevesinde ani şekilde sona erdirilmesine yönelik beyanı kabul edilir.

14. Tavsiye edenin/Referansın değiştirilmesi

14.1 Müşteri esasen, kendisini tavsiye eden referansını değiştirme hakkına sahip olmayıp, bu ancak sınırlı olarak mümkündür ve bunun için LYONESS’in yazılı onayı şarttır.
14.2 Müşterinin ilk kayıt tarihinden itibaren 6 aylık bir süre içinde şahsi alımları dışında bir faaliyet göstermemiş olması durumunda, başlangıçtaki referans verenin de onaylaması ve gerek Müşterinin gerekse müstakbel referansın her birinin LYONESS’e 79,20-TL (KDV dahil) ödemesi koşuluyla, bu 6 ay içinde referansın değiştirilmesi mümkündür. Yapılan bu ödemelerden götürü olarak brüt 110,-TL’lik bir tutar, masraf tazminatı olarak önceki tavsiye edene gidecektir. 6 aylık sürenin dışında, sadece önceki tavsiye edenin onayı gerekliliğini yitirir.
14.3 Müşterinin ilk kayıt tarihinden itibaren 12 ay içinde bir pozisyon elde etmiş olması veya en azından başka bir müşterinin de onun tavsiyesi üzerine kaydolmuş olması halinde, önceki tavsiye edenin onaylaması ve diğer iki koşulun (“Müşteri elde etmiş bulunduğu pozisyonları önceki 6 ay içinde satmış olmamalıdır ve bunun yanısıra, gerek Müşteri gerekse gelecekteki referans kişi Madde 14.2’de belirtilen ödemeleri yapacaklardır.”) yerine getirilmiş olması şartıyla tavsiye edenin değiştirilmesi mümkündür.
Bu koşulların yerine getirilmiş olması halinde, LYONESS Müşterinin avanslarının eksik olan kısımlarına ilişkin müteakip ödemeyi takiben, nihai hesap ve referansın değiştirilmesi işlemini 10 iş günü içinde gerçekleştirir. Müşterinin tavsiyesi üzerine kaydedilen diğer müşteriler, Müşterinin terkettiği tavsiye hattında kalırlar. Müşterinin ilk kayıt tarihinden itibaren 12 aydan fazla zamanın geçmiş olması durumunda, Müşterinin önceki tavsiye eden kişinin onayına ihtiyacı kalmaz.
14.4 Lyoness anlaşmalı işyeri olarak faaliyet gösteren müşteriler için, aşağıdaki ön şartlar dikkate alınarak bir değişiklik söz konusu olabilir.
Eğer müşteri ilk kayıttan sonra, kişisel alışverişler dışında bir faaliyette bulunmazsa, o zaman tavsiye edenin değişikliği mümkündür. Ancak ilk tavsiye edenin bu değişikliği onaylaması ve müşteriyle gelecekteki tavsiye edenin, LYONESS’e ayrı ayrı 79,20-TL (artı KDV) ödemesi gerekmektedir. Bu şekilde önceki tavsiye edene, bu değişiklikten dolayı 110,-TL ödenir. Bu değişikliğin yapılabilmesi için önceki tavsiye edenin onayı kaçınılmazdır.
Müşteri, Lyoness anlaşmalı işyeri olarak bir tavsiye verdiği anda veya sistemde bir pozisyona sahip olmuşsa, bir değişiklik artık mümkün değildir.

15. Avans ödemeleri

15.1 Pozisyonların alım yapmak suretiyle (bakiye ticari işlem marjı) oluşturulması imkanının yanısıra, Müşteri, bu pozisyonlara avans ödemeleri ile de sahip olma imkanına sahiptir (Asgari ilk sipariş: Ekonomi Kategorisi 1 de 3 pozisyon). Bunlar gelecekteki alımlara ilişkin avans ödemeleri, yani ticari işlem marjlarına ilişkin önceden yapılan avans ödemeleri olup, gelecek için planlanan alımların gerçekleştirilmesine ve başka ücretlerin de oluşturulmasına imkan verir.
Avansların iadesi mümkün değildir, çünkü oluşan ticari işlem marjları ve bakiye indirimler mahsup edilmiş ve ücretlendirilmiştir. Ancak Müşteri, ilgili Ekonomi Kategorisindeki pozisyon cirosunun gerçekleşmesi anına kadar her zaman Madde 10.3’de belirtildiği üzere, avans ödemelerinin üzerine eksik olan tutarı ödeme imkanına sahiptir. İstenen Sözleşmeli Bayinin ilgili ticari işlem marjına ait koda göre yapılan tamamlayıcı ödeme ile, avans ödemesi tam ödeme haline gelir ve Müşteri tam tutarı Sözleşmeli Bayi alışveriş çeki olarak alır [Ön Ödeme (avans) + İlave (tamamlayıcı) Ödeme = Alacak Çeki Değeri]. Bu durumun söz konusu olması halinde (ön ödeme ile oluşturulmuş olan pozisyonun statüsünün tam ödeme yönünde değişmesi halinde), her pozisyon cirosunun gerçekleşmesi ile daha önce bu pozisyon için yapılmış olan ön ödemeler düşüldükten sonra ücretlendirmelerin (alışveriş geri ödemeleri) ödenmesi anlamına gelir.
15.2 Üzerine ek ödeme yapma imkânının yanı sıra, Müşteri Re-Cash fonksiyonunu talep edebilir. Re-Cash ile Müşteri, yapılmış bulunan avans ödemelerini kendi alımlarıyla kesintisiz olarak tekrar ödeme haline getirme imkânına sahiptir. Re-Cash seçeneğinin aktive edilmesi durumunda, Cashback Card ile yapılan alımlarda veya LYONESS anlaşmalı işyerlerinde on-line alımlarda derhal ücretlendirme ve ilgili bakiye indirim Re-Cash için kullanılmaktadır. Doğrudan veya dolaylı dostluk bonusu ilgili tavsiye edene ayrıca verilmektedir. Re-Cash opsiyonundan yararlanılması durumunda, LYONESS online anlaşmalı mağazalarından yapılan alışverişlerden yeni pozisyonlar elde edilememektedir.

16. Pozisyonların satılması

16.1 Müşterinin LYONESS Sisteminde elde etmiş olduğu pozisyonların tamamı bu müşteri tarafından dilediği zaman LYONESS’in başka bir müşterisine satılabilir. Bu devrin geçerli olabilmesi için hukuken geçerli bir sözleşmenin/satış sözleşmesinin kanıt olarak LYONESS’e sunulması gerekli olup, LYONESS’in onayı yazılı olarak alınacaktır. Müşterinin bonus sözleşmelerinden kaynaklanan pozisyonları (bununla ilgili olarak bkz. Ek “LYONESS Ücretleri ve Ödeme Şekilleri”) veya bir üst ekonomi sınıfına yükselmeden kaynaklanan pozisyonları (bununla ilgili olarak bkz. Ek “LYONNES Ücretleri ve Ödeme Şekilleri”) Müşterinin bu satış hakkından istisnadır. Bunlar alıcıya devredilememektedir. Müşterinin hesap sistemindeki sözleşme pozisyonuna ait başlangıçtaki konumu, pozisyon değişimi uygulanmış ve bu geçerlilik kazanmış olsa dahi, salt hesap tekniğine bağlı nedenlerle görünürlüğünü sürdürmektedir.
Müşterinin bonus sözleşmelerinden ve bir üst ekonomi sınıfına yükselmelerden kaynaklanan pozisyonları da dahil, açık LYONESS kimlik numarası (yani Müşterinin LYONESS nezdindeki sözleşme pozisyonu) da, LYONESS’in ilgili onayını ihtiva eden, yukarıda belirtilen şekilde, LYONESS ile olan sözleşme ilişkisinin kesin şekilde sona ermesi anlamını taşıyan bir sözleşmeyle başka müşterilere verilebilmekte olup, bu durumda mevcut tavsiye edenler hattı aynı şekilde kalmaktadır. Hesaplama sistemindeki sözleşme pozisyonu konumlandırması da bu şekilde değişmeden kalabilmektedir. Satın alan müşteri, satan Müşterinin LYONESS nezdindeki satış/devir sözleşmesinin yapıldığı tarihte sahip olduğu tüm hak ve yükümlülükleri de birlikte üstlenerek satan müşterinin sözleşme pozisyonuna girmektedir.
16.2 Pozisyon satışı niyetinin mevcut olması durumunda, LYONESS lehine bir ön alım hakkı mevcuttur. Buna göre Müşteri başka bir müşteriye satmadan önce satışı, satın alan müşteri için geçerli olacak koşulların aynısı ile LYONESS’e teklif etmekle yükümlüdür. Burada diğer müşteri tarafından teklif edilen satış bedelinin kanıtını ihtiva eden satış sunumunu yazılı olarak LYONESS’e bildirecektir. Müşterinin eline, 10 iş günü içinde LYONESS’den gelen bir kabul beyanının geçmemesi halinde, bu, LYONESS’in diğer müşteriye satış yapılmasını onayladığı anlamına gelir.

17. Diğer hükümler

17.1 Müşteri, şahsi veya sözleşme ile ilgili bilgilerinde meydana gelen değişiklikleri gecikmeksizin LYONESS’e yazılı olarak bildirmekle veya bunları LYONESS’in resmi web sayfasında kendisine Lyoness tarafından tahsis edilen kişiye özel çevrimiçi ofis portalından bizzat değiştirmekle yükümlüdür. Bu yükümlülük özellikle ikamet adresi, e-posta adresi, banka hesap bilgileri ve cep telefonu numarası değişikliği ile ilgilidir.
17.2 Müşterinin bu bilgilendirme yükümlülüğünü yerine getirmemesi ve bu nedenle de LYONESS’in zarara uğraması durumunda, bu zararlar Müşteri tarafından tazmin edilecektir. Değişiklik bildiriminde bulunulmaması halinde, LYONESS’e son olarak verilmiş olan müşteri bilgileri daha önce de olduğu gibi geçerli kabul edilir.
17.3 Bu sözleşmeyle, esasında masraf düzenlemesi yapılmamış olan kendi LYONESS Sistemi dışındaki tüm işlemlerle (özellikle yardımlar ve cevaplar) ilgili olarak, LYONESS külfete göre uygun bir işlem ücretini tahakkuk ettirme yetkisine sahiptir. Sadece somut sorunlarla ilgili genel başvurular veya kısa sorular kural olarak bedelsiz cevaplandırılır.
17.4 Müşteri, LYONESS veya ilgili Sözleşmeli Bayiler tarafından kullanılan sözlü veya resimli markaları veya piyasada mutat olan diğer tanıtıcı özellikleri, LYONESS Sisteminden yararlandığı süreç içinde, bunların yazılı onayı olmadan herhangi bir şekilde (ister kendi kağıdına baskı, ister elektronik ortamlarda iletim veya başka bir şekilde olsun) kullanma hakkına sahip değildir. Aksi davranış, LYONESS’in ve/veya LYONESS’in Sözleşmeli Bayilerinin korunan haklarına müdahale anlamına gelir. Bu şekilde bir ihlal, sadece sözleşmenin derhal tasfiyesi için haklı neden olarak kabul edilmeyip, aynı zamanda ihlale maruz kalan hak sahibi kişilerin, müdahalenin men edilmesi ve zarar tazmin taleplerinin gerekçesi olarak da görülecektir.
17.5 Müşteri, LYONESS Bayi Koçluğu (Commercial Coach) eğitimini tamamlamadan, Lyoness’in İş Ortağı sıfatıyla bayi, firma veya şubelerin reklamını ve pazarlık görüşmelerini yapma yetkisine sahip değildir. Bu yöndeki bir ihlal, sadece sözleşmenin derhal tasfiyesi için haklı bir neden olarak kabul edilmeyip, aynı zamanda bu ihlale maruz kalan hak sahibi kişilerin müdahalenin men edilmesi ve zarar tazmin taleplerinin gerekçesi olarak da görülecektir.
17.6 LYONESS Sisteminin kullanılması ile bağlantılı ve özellikle de yeni müşterilerin tavsiye edilmeleri ile ilgili olarak Müşteri, LYONESS adına nakit para kabul etme, tahsilât yapma ve hukuki işlem kapsamında beyanname verme yetkisine sahip olmayıp, aksi davranış durumunda bu davranışların yasal sorumluluğunu üstlenir. LYONESS’e böyle bir durumda herhangi bir sorumluluk atfedilemez.
17.7 Müşteri —her zaman geri dönülebilir olmak koşuluyla— reklam amacıyla LYONESS’in kendisiyle yazılı, şahsi ve telefonla irtibat kurmasını, reklam enformasyonlarını SMS, e-posta ve telekomünikasyon sistemlerinden her şekilde yararlanarak göndermesini kabul eder.
17.8 Sözleşme ilişkisinden kaynaklanan tüm edimler, beyanlar ve diğer tüm faaliyetler, Lyoness’in bağlı şirketleri tarafından gerçekleştirilmiş olsalar dahi, her zaman LYONESS EUROPE AG tarafından yapılmış kabul edilir. Tüm bağlı/kardeş şirketler her zaman LYONESS’e hizmet sözleşmesiyle bağlı ifa yardımcıları olarak kabul edilir. Buna uygun olarak Müşteri de LYONESS ile olan hukuki işlemleri, bir hukuki işlemin münhasıran LYONESS EUROPE AG ile yapılması zorunluluğu açıkça öngörülmedikçe, sadece ikametinin bulunduğu ülkedeki bağlı şirketle yapma hakkına sahiptir.
17.9 Müşteri, sözleşme ilişkisinden kaynaklanan hak ve yükümlülüklerini LYONESS’in önceden onayı olmadan üçüncü kişilere devretme veya başka bir şekilde devir ve temlik etme hakkına sahip değildir. Buna karşın LYONESS, bu sözleşme ilişkisinden kaynaklanan kendisine ait hakları üçüncü kişilere devretme veya başka bir şekilde devir ve temlik etme hakkına sahiptir.
17.10 Sözleşme ile ilgili olarak, Müşterinin ilk kayıt tarihinde mutat ikametgâhının veya merkezinin bulunduğu ülkenin hukuku geçerli olacaktır. Bu ülkede bir LYONESS
yerleşiminin olmaması durumunda, İsviçre Hukuku geçerli olacaktır.
17.11 Tüm sözleşmesel edimlerle ilgili olarak mutabık kalınan ifa mahalli —özel düzenlemeler mevcut olmadığı sürece— Müşterinin mutat ikamet mahallinin veya merkezinin bulunduğu ülkede merkezi bulunan LYONESS ülke şirketinin yerleşim mahallidir. Böyle bir ülke yerleşiminin olmaması durumunda, ifa mahalli LYONESS’in merkezidir.
17.12 Müşterinin LYONESS Sistemini (aynı zamanda) şirket olarak veya şirketsel bir faaliyetle bağlantılı olarak kullanması halinde, sözleşme ile ilgili tüm ihtilaflarda Madde 17.10’da belirtilen, ülke şirketinin merkezinin bulunduğu yer mahkemeleri yetkilidir. Bu ülkede bir LYONESS yerleşiminin olmaması durumunda Graz/Avusturya mahkemeleri yetkilidir.
17.13 Sözleşme esasına ilişkin hükümlerin kısmen veya tamamen hükümsüz veya uygulanamaz olması durumunda, geri kalan hükümlerin geçerliliği bundan etkilenmez. Geçersiz veya uygulanamaz olan hükmün yerine, ekonomik içeriği en yakın olan geçerli veya uygulanabilir bir hüküm konulmuş addolunur. Bu husus, sözleşme içeriğindeki boşluklar için de geçerlidir.

---------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------
LYONESS ONLİNE KAYIT VE BAŞVURU FORMU İÇİN TIKLAYINIZ.... HEMEN ÜCRETSİZ ÜYE OLMAK İÇİN TIKLAYINIZ...
SADECE CİDDİ ÜYELER

avatar
Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 217
Kayıt tarihi : 22/01/11

Kullanıcı profilini gör http://lyoness.forumdizini.org

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz